⇦Volver
Atal honetan ondoko gaiei buruzko informazioa eskaintzen da: udalaren antolaketa, hautetsiak, lanpostuak, enplegu eskaintza publikoa, udal erakunde eta elkarteak eta hauek argitaratzen dituzten arauen, bileren, akten eta ebazpenen gaineko informazioa.
- Alkatearen eta zinegotzien biografia-datuak, helbide elektronikoa barne
- Goi-karguen jarduera-interesen eta ondasunen erregistroa (19/2013 Legea)
- Alkatearen agenda instituzionala
- Udaleko lanpostuen zerrenda
- Udaleko konfiantza-postuak, haietako bakoitzari dagozkion ordainsarien zenbatekoa barne
- Udal organigrama, organo nahiz eginkizun guztien arduradunak nor diren barne (19/2013 Legea)
- Udalak parte hartzen duen entitateetako goi-karguen eta arduradun nagusien ordainsariak (19/2013 Legea)
- Goi-karguek jasotako kalte-ordainak, karguak uztean (19/2013 Legea)
- Gobernu organoak eta haien eginkizunak
- Organo deszentralizatuak, udal-sozietateak, eginkizunak eta haien webetan sartzeko estekak.
- Udal-sozietate guztietako lanpostuen zerrenda, konfiantzazko postuak barne.
- Udalaren plan estrategikoa edo Agenda 21.
- Urteko eta hainbat urtetarako planak nahiz programak, jarduerak eta helburuak barne (19/2013 Legea)
- Udalari atxikitako ibilgailu ofizialak.
- Udal higiezinen, ondasunen eta eskubideen inbentarioa. (19/2013 Legea)
- Lege-aholkularitzarako eta kontu-hartzailetzarako organoen barne-txostenak (19/2013 Legea)
- Udalaren Etikaren eta Gobernu Onaren Kodea.
- Udal osoko bilkuretako aurretiazko gai zerrendak.
- Udal osoko bilkuretako aktak.
- Udal Gobernu Batzarraren erabakiak eta aktak.
- Udal osoko bilkuren bideoak eta emankizunak.
- Udalari eragiten dioten ebazpen judizialak.
Conforme con el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, Reglamento General de Protección de Datos, el 25 de mayo de 2018 y atendiendo a lo dispuesto en el artículo 6-bis de la Ley 19/2013 de 9 de diciembre, de Transparencia, Acceso a la información pública y buen gobierno, modificado por la Disposición final undécima de la Ley Orgánica 3/2018 de Protección de Datos y Garantía de Derechos Digitales se publica el Registro de Actividades de Tratamiento del Ayuntamiento de Villava en aplicación del artículo 31 de la citada Ley Orgánica.
Registro de personas, intereses e incompatibilidades | Parejas de hecho/matrimonios civiles |
Padrón municipal de habitantes | Gestión económico contable |
Registro de entradas y salidas | Gestión de personas/empleados municipales |
Convocatoria de empleo público | Órganos y comisiones municipales |
Responsabilidad patrimonial | Gestión tributaria |
Gestión de catastro | Licencias municipales |
Gestión administrativa de policía | Atestados penales |
Videovigilancia | Expedientes sancionadores |
Gestión administrativa escuela Amalur | Atención a menores en la escuela Amalur |
Programa de acogida | Programa de autovalimiento |
Programa de incorporación social | Programa atención infancia y familia |
Citas | Personas voluntarias |
Euskera | Igualdad |
Cultura | Deporte |
Juventud | Participación ciudadana |
Gestión de expedientes | Censo electoral |
Alkate udalburuaren Ebazpena, zeinaren bidez onesten baita lanpostu hutsak merezimendu-lehiaketaren bidez betetzeko deialdia, aldi baterako enplegua egonkortzeko eta finkatzeko prozesu bereziaren barnean, Enplegu publikoan behin-behinekotasuna murrizteko premiazko neurriei buruzko abenduaren 28ko 20/2021 Legean xedatutakoaren arabera.
Deialdiaren oinarriak hementxe:
https://bon.navarra.es/eu/iragarkia/-/texto/2022/231/8
2022KO ABENDUAREN 20KO 93/2022 ALKATE EBAZPENA: KALIFIKAZIO EPAIMAHAIAREN IZENDAPENA
IZANGAI ONARTUEN BEHIN BETIKO ZERRENDA
EBAZPENA BEHIN BETIKO ZERRENDA
EPAIMAHAIAREN BERRITZEA KARGU PUBLIKOEN ALDAKETAGATIK
60-2023 EBAZPENA EPAIMAHAIAREN ALDAKETA
MEREZIMENDUEN BEHIN BEHINEKO BALORAZIOA. (2023ko abuztuaren 24tik abuztuaren 31era arte alegazioak aurkez daitezke)
behin behineko balorazioaren akta
MEREZIMENDUEN BEHIN BETIKO BALORAZIOA ETA IZENDAPEN PROPOSAMENA (Proposatutako pertsonak urriaren 3 arte aurkeztu beharko ditu oinarrien 9.2 puntuan ageri diren dokumentuak)